Informace pro pacienty

 

  • Ctíme práva pacientů.Pokud máte nějaký námět, stížnost či problém, můžete jej popsat a vhodit do schránky vedle vstupních dveří nebo lépe napsat email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Při vstupu do ordinace prosíme automaticky předkládejte zdravotní průkaz pojištěnce. Můžeme požadovat, abyste prokázal/a svou totožnost platným průkazem.
  • Prosíme informujte nás, pokud dojte ke změně kontaktních údajů  (například změna jména, adresy bydliště, čísla telefonu)
  • Prosíme dodržujte datum a čas objednání. V případě, že zjistíte, že se nebudete moci dostavit včas na objednávku, zavolejte nebo odešlete email.  
  • Respektujte, že pořadí pacientů určuje lékař. Skutečně se maximálně snažíme dodržovat časy objednání. Bohužel mohou nastat nepředvídatelné situace, kdy se čas objednání může změnit.
  • Pro těhotné pacientky platí, že je rádi objednáme, tak aby nemuseli čekat v ordinaci. Zhruba v 22-tém týdnu těhotenství by mělo být provedeno vyšetření praktickým lékařem ( včetně EKG ). Na tuto prohlídku je vhodné se předem objednat.
  • Souhlas s výkonem. Nepožadujeme písemný souhlas se žádným výkonem prováděným v ordinaci, s výjimkou případů, které stanoví zákon (například souhlas s odběrem krve na testování HIV). Z tohoto důvodu je důležité, abyste vyjádřili svůj nesouhlas ústně, pokud s výkonem nesouhlasíte. 
  • Ceník služeb, které nejsou hrazené z veřejného zdravotního pojištění, najdete na našich internetových stránkách a v čekárně ordinace, rovněž tak ceník vakcín. 
  • Nemůžeme brát všechny telefony. Telefony nám zvoní velmi často. Sestra se však musí primárně věnovat potřebám pacientů fyzicky přítomných v ordinaci a až poté mohou brát hovory 

Vytisknout